Lugnet före stormen?

Nu har vi ätit middag och är mätta och belåtna.
Det var bestämt sen igår att vi skulle åka efter att vi
ätit för att det inte ska bli så sent som vi kommer hem,
och så att man kan komma till ro hemma innan vi ska
sova och sånt. Hm juste, sen kom verkligheten...
Henric spelar! Suck. Det kan ta allt ifrån tio min till ja ingen
vet hur länge. Så det är bara att vänta.
Det mesta är packat bara några småsaker som ska ner överst
sen är iaf MITT klart, Henrics har jag ingen aning om men antar att
det typ bara är datorn brukar vara det så då kan det gå ganska fort.

Henric började att göra rent spjälsängen förut, det blev inte så stor
skillnad så vi bestämde oss för att helt enkelt skita i det.
Jag tvättar bara av sängen så får vi se om det blir någon skillnad
i färgen men tänker iaf inte måla om den. Får se om vi skulle ta med
oss klorinet hem eller vad dom tänkte. Jag får ju inte hålla på med det
iaf eftersom det luktar så starkt och är starkt också.

Åhh jag längtar hem faktiskt, jag ska ta mig ett varmt skönt bad
när vi kommer hem. Fasiken va skönt det ska bli.
Har ju inte blivit att slinga håret i helgen lite tråkigt.
Men Jessica var på fest både fredag och lördag så kände att jag
inte ville stressa henne massor att hon ska åka till Trosa och sånt.
Men antar att vi snart ska till byn igen. Inte nästa helg men kanske
helgen efter den.

Förresten idag så har Julia bökat ovanligt lite,
Men Henric fick fart på henne ett tag så det är ju bra.
Men nu är hon lugn igen, lugnet före stormen?

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hihi..Ja det är nog lugnet före stormen =)



Innan jag tassar vidare så vill jag bara tipsa dig om ännu en nystartad tävling hos mig:



http://uj76.blogspot.com/2009/02/dax-for-tavling-igen.html



Kram

2009-02-08 @ 22:00:11
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: lassika

Blev det ett skönt bad? KRAMIS

2009-02-09 @ 10:13:14
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0