Irriterad!

Vad är det för skit med blogg.se egentligen?!
Massa kommentarer som har försvunnit,
vilket jag tycker är otroligt tråkigt.

Fasiken va skönt det var att ligga och kolla på film idag,
ska nog lägga mig tidigt och kolla på en till. :P
Måste ringa en snubbe åt pappa också,
ska och hämta mattor till pappas bil av någon
som bor här typ bara några min bort.
Så ska hämta dom imorn tänkte jag när vi ändå
förhoppningsvis ska ut och åka (hämta pengarna
av idioten om ni kommer ihåg?)

Henric sitter och spelar tvspel faktiskt, händer inte
allt för ofta. :)
Tentan gick nog inte allt för bra, han hann inte klart
med hela så hoppas bara att han blev godkänd iaf.

Kommentarer
Postat av: Louise - [ Mamma till Eddie ]

det står ju på blogg.se's hemsida att det har strulat pga. av något, men dom har inte försvunnit helt och dom finns där igen imorgonbitti :)

2009-02-02 @ 19:39:29
URL: http://louisekumlin.blogg.se/
Postat av: lassika

Hoppas att det gick bra för Henric. KRAMIS

2009-02-03 @ 10:24:26
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0