Valborg och bröstpump. :P

Haha jag gillade min rubrik idag. ;)

Natten hos svärföräldrarna var ganska jobbig, William sov super
dåligt och det innebär att jag sover as kasst..
Åkte iaf till vagnhärad sen å plockade upp Jessica och sen in till Nyköping.
Lämnade henne inne i stan och sen åkte jag och sa hej till min gammla lärare.
Efter det så skulle jag träffa Agnieszka så tänkte jag amma innan i bilen
men William verkligen vägrade att vakna han toksov verkligen.
Så blev lite sen och så men träffade henne och hennes två kompisar
och självklart var barnen med också. :)
Vi fikade lite och pratade lite skit och sånt, och så köpte jag hennes
bröstpump med. :) Har inte hunnit prova den ännu kom hem sent
och orkade inte hålla på med massa då. :P

Efter fikan iaf så åkte jag till Ockle för att träffa Ida superfin lägenhet tycker jag
att hon har iaf. :D Ska bli kul sen när den är helt klar. :)
Sen åkte vi in till Nyköping och jag lämnade henne där och sen åkte jag hem.
William har varit så duktig hela dagen sovit för det mesta men när han har
varit vaken så har han varit mysig och snäll. :)

Hoppas på en bättre natt nu hos svärisarna, tur att dom inte hör något
så man slipper känna att man väcker dom hela tiden om William blir ledsen
när han får ont i magen. Min lilla prins. <3

Tack så mycket för alla grattis kommentarer igår, ska självklart svara men
just nu går ögonen i kors och jag har inte tiden till det.

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Jättetrevligt att träffas igår, det får vi göra om! Och någon dag tar vi och kommer och hälsar på er!

kramar

2009-05-01 @ 08:02:35
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: lassika

Vad skönt att du fick en trevlig dag.

KRAMIS

2009-05-01 @ 08:45:36
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0