Bvc besök för viktuppföljning.

Natten var inte så rolig, vi gick och la oss tidigt vilket var skönt,
men dock har William inte tyckt att mamma ska få sova i mer än
två och en halv tim me i följd.
Hade ställt klockan på nio för att hinna i tid till Bvc besöket och allt,
men klockan sju vaknade han och ville ha mat vilket han fick men
sen ville han inte somna om igen.
När klockan var kvart över åtta ungefär så somnade han äntligen,
då ställde jag om klockan till halv tio och somnade om.
Sen gick jag upp och fixade mig och gjorde frukost och sånt och
väckte sen William vid tio så han skulle hinna få mat och kläder
och sånt.
Klockan elva så höll jag precis på att klä på honom ytterkläderna och
sjävklart ringer det då, det var barnmorskan som jag gick hos innan
jag fick William hon ville bara boka ett återbesök till mig för att kolla
så allt har läkt som det ska och sånt.
Hon fick säga det lite snabbt eftersom jag inte hade tid att prata. :P
Men nu är det bokat iaf så de är skönt. Ska dit i Juli. :)

Sen åkte vi till Bvc lilleman somnade som vanligt i bilen på två sekunder.
Han hade gått upp ännu mera så nu väger han 3930. :)
Och huvudet hade vuxit en halv cm till. Shit var ju i torsdags (?) vi var där. :P
Efter det gick vi och handlade det är fan sjukt jobbigt att handla med en bebis
på armen kom jag fram till, var en väldigt snäll själ som till och med hjälpte
till att packa min påse. Det trodde jag aldrig med var iaf supersnällt. :)

Idag fick inte William någon ersättning mellan 7-17 vilket är rekord sen vi började
och då åt han bara 20ml också. :)
Har köpt ny ersättning också men inte börjat med den ännu är inte mycket kvar av
den gammla så  får se om vi använder upp den först eller hur vi gör.

Tog ett tag att skriva det här så nu har han fått den nya ersättningen, får se
vad hans lilla mage säger om det. Han har inte fått några minidroppar idag
så vi märker ju om han sover något alls i natt eller hur det blir.
Imorgon har vi inget alls planerat är ungmammagrupp men ska inte gå imorgon
jag tycker att det är för tidigt så går nästa vecka, ska ha med mig kladdkaka
då också tänkte jag eftersom jag fyller år då. :)

Jag har även hunnit städa köket, till och med så jag drog fram spisen
och körde bakom och under den duktigt tycker jag. :)
Det är faktiskt en stor fördel att vi ger ersättning också eftersom Henric då kan
ta honom ibland så jag kan fixa lite annat.
Men jag ger inte upp med amningen iaf hoppas verkligen att den kommer igång
ändå som det ska vara.

Men idag har vi haft en riktig gladskit här, han har haft ett leende nästan hela tiden
det är så mysigt att se, men så jäkla svårt att ta kort på. :P

Kommentarer
Postat av: Isse

hej syster..

vad bra att lillkillen mår bra=) du m¨åste försöka lägga ut mera bilder på han=)

kramar i massor

2009-04-21 @ 20:19:48
URL: http://gatornaspalats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0