Suck och blä.

Idag består dagen av lathet, illamående, ryggont och frossa. :/
Inte allt för kul jag skulle behöva ta mig i kragen och åka och simma en sväng, och även handla lite.
Men gör jag de då? Nej jag sitter på min feta röv och gör ingenting...
Hm mer då? På måndag är det jobba som gäller sen på kvällen ska jag träffa min läkare och se vad han säger. Får se om han tycker att jag ska vara hemma mera eller om han tycker att jag ska jobba ändå. Det visar sig. Jag hoppas på ett mirakelpiller som gör att jag mår super bra och kan jobba tills vattnet går. :P Drömma går ju?

Nej skriver kanske senare tjohej.

Kommentarer
Postat av: lassika

Efter en sådan helg får man vara lat hoppas du kom iväg till badhuset KRAMIS

2008-09-30 @ 17:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0