Jag = nya leksaken?

Blev hemma idag med har ju blivit förkyld nu också, men imorn blir det jobba.
Man kan inte vara hemma hur länge som helst. Och det är ju inte ett dugg roligt att vara hemma
heller. Man får ju ändå inget gjort. Jag tänkte att jag skulle städa lite hm jo juste och det blev det ju mycket av?
Nej. Ont i nacken har jag också. Och så fick jag super ont i magen när jag vilade förut men tog en alvedon och
dubbla täcken sen gick det över. Funderar på att ta mig ett bad blir nog att göra det lite senare. Imorn ska jag och
Henric börja simma. Vi måste ju kolla in hur det ser ut iaf. Hoppas bara inte att min förkylning blivit värre.

Nu har jag även ändrat min ultraljudstid, fick samma dag fast tidigare så det gick ju bra.

Igår så åkte jag in till Nyköping och träffade Ida och Sandra det va jätte kul man träffar dom ju inte allt för ofta
speciellt inte Sandra. Synd bara att jag blev så himlans trött. Men det var trevligt ändå.
Handlade även en ny handväska, en ny hårborste och en svinborste jo juste nya stickers till naglarna också.
Nu är det bara vänta på att dom ska växa ut och bli långa och fina som dom brukar vara, fick nått ryck förra veckan så
alla är jätte korta just nu. Jag känner mig typ handikappad av att ha korta naglar. Hel knäppt. :P

Vi kommer nog skaffa kattunge snart. Henric är skit jobbig nu när han inte har någon annan än mig att leka med.
Igår höll han på som fan om jag skulle gå och dricka vatten skulle jag hålla honom i handen och följa med honom
runt i lägenheten på hans lilla rundtur och sen samma jävla rundtur tillbaka. Tog typ tre min å hämta vatten vilket brukar ta 8 sekunder. Han behöver ha den där tiden å kasta leksaker och springa och leka följa john och ja allt vad nu han
och Snuttan brukade göra.

Nej nu ska jag försöka skaffa mig ork till att göra något jag blir irriterad på mig själv av att jag har blivit så sjukligt
lat!

Kommentarer
Postat av: lassika

Jag håller med. Skulle inte häler vilja vara en leksak. Bra att det gick att ändra tid. Ja är man van en sak är det svårt att ändra på det KRAMIS

2008-09-15 @ 17:04:14
Postat av: Selle

Inte skaffa katt, de ska bo i hus på landet. Inte i en lägenhet.

2008-09-20 @ 06:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0