Försäkringskassan.

Jahaps så är man involverad i dom också då. :/ Ringde dom och dubbelkollade vem som ska ringa dom om det är jag eller mitt jobb eftersom jag varit borta och bara jobbat två dagar emellan och då slås det ihop med sjuk allting eller något sånt. Men iaf det var inte jag som skulle ringa men mitt jobb hade inte heller ringt men dom väntar nog för att se om jag kommer tillbaka nästa vecka eller inte. Jag hoppas verkligen på det vem har råd att vara hemma annars. Henric frågade mig igår om jag skulle vara hemma resten av tiden också, och jag sa bara promt nej det vill jag verkligen inte. Jag vill ju jobba! Jag vill tjäna pengar så jag kan lägga undan innan så man har sparat. Och det förstod han ju också. Hoppas på att alla symtom bara försvinner eller något liknande.

Nej nu måste jag sätta på kaffe pappa ska komma hit på en kopp jag sa att han får blunda när han kommer in ser ut som fan tycker jag, och Missi har lekt rövare och sladdat runt överallt så de ligger saker överallt känns det som. Men men bara att vänja sig kanske?

Skriver nog mer sen kanske. :)

Kommentarer
Postat av: lassika

ja det bara att vänja sig att det är lite rörigt KRAMIS

2008-10-02 @ 17:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0