Måndag. 145Dagar kvar.

Jahaps, i vanliga fall börjas dagen med att åka till jobbet, idag började dagen med att åka till
barnmorskan. Har ju otroligt ont i ryggslutet samt lite i magen och då ska vi se om jag åkt
på urinvägsinfektion nu också bara det som saknas så är jag ju snart helt fulländad.
Nej juste en sak till jag klarat mig ifrån som jag vet att kusin min fick.
Men jag har en så kinkig läsare som blir så kräsen så fort man nämner något sånt, eller hur Selle? ;)

Men nu sitter jag på jobbet iaf, har ont i magen dock hon sparkar på som tusan sen så har jag en hel
del sammandragningar som inte är så sköna. :/ men men, på torsdag ska jag ju till barnmorskan igen
eller då är det både jag och Henric vi ska på information träff med alla möjliga personer.
Idag ska jag även sova hos pappa, ska köra hem honom så då känns det som onödigt att sitta och
åka hem till stan igen är ju en liten bit att åka.

Igår var mysigt, först åkte vi till pappa och var där en stund sen till Henrics föräldrar där det blev massa
mat+matlåda till mig. :D Jag blir alltid uppgödd när jag är där, dom tycker att jag ska ta massa mer hela tiden
haha, ni ska se min matlåda det är till typ två personer. :P

Henric tycker att jag var så duktig att jag åkte till jobbet idag även fast att jag mår dåligt så imorn skulle
han göra/ge mig någon överraskning. :D Sånt gillar jag hehe. :D Alltid bra med överraskningar.
Hamnade lite på tradera nu också, behöver ju lite mer byxor men hitta inga riktigt som jag föll för i rimligt pris
och så i min storlek idag men kollar om några dagar igen, budade iaf på en kjol kan ju vara kul att kunna
ha någon gång kanske.... Har ju köpt ett par gravleggins så då kanske man ska ha något till också? :P

Åhh suck en hel timme till lunch jag kommer hungra ihjäl känns det som. Är ju van att ha tillgång till både
frukt och vatten som jag själv vill men nu sitter jag på ett annat kontor så då har jag inte det och glömde min
vattenflaska hemma på diskbänken, typiskt. :( Blir att köpa vatten tills imorn sen kan jag ta min kära vattenflaska
som vanligt på onsdag.

Kommentarer
Postat av: lassika

Tur du har, som får matlåda. Bra att du inte behöver köra hem ikväll. Det är ju som sagt en bit at åka. Synd att det inte var sommar, för då kunde du ju gå i bikini. HAHA KRAMIS

2008-11-10 @ 11:51:32
Postat av: Madde

Till Lassika: Japps mat var gott nu är jag nöjd och belåten. :) Ja det är skönt att ha nån kväll då och då som jag slipper köra hem på faktiskt. Haha aa fast tror inte att det skulle vara så populärt att sitta i bikini på kontor faktiskt. ;) Kramar.

2008-11-10 @ 13:08:26
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: Anna

hihi ja tvinga din syster du. det skulle jag gjort haha.

ska kolla in den där sidan snart. vill också vinna massa saker ju hihi.

oh har fått erbjudande om en ny lägenhet. ska nog gå på visning iaf så får vi se sen. det är inflyttning redan 1 januari så blir ju massa uppsägningstid kvar.

mm vad gott det är med negerbollar hihi ;)

kram

2008-11-10 @ 14:20:56
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0