Farsdag.

Japps idag är det farsdag. :) Vi ska snart åka iväg till byn.
Lunch och middag blir hos Henrics föräldrar, mums. :D

Igår åkte vi till ikea som planerat, vi och fem miljoner människor till. :S
Haha men de gick ganska bra vi hade ju redan planerat vad vi skulle titta efter så då
vart de liksom inga problem, det enda som inte vart inköpt var en ny vinöppnare vi har en
men den har liksom blivit sne (henric dricker vin ibland samt använder i mat).
Sen blev det ju självklart massa sånt som man inte hade planerat också, som alltid. ;)
Vi tittade på barnavdelningen och planerade lite därifrån och lite på barnsaker till blivande barnrummet
känns bra att planera lite innan så man vet lite. :)

Hm sen måste jag faktiskt börja klaga. Läste en blogg igår som jag brukar läsa och hon är också gravid
och har inte så många som hör av sig till henne längre så skrev hon "Är jag så tråkig och färglös nuförtiden?"
Hm jag känner PRECIS samma sak, fast jag ger mig inte jag är så fruktansvärt trött på att det ALLTID är jag som
ska höra av mig till alla inte fan är det någon som hör av sig til mig. Va fan tror ni att man blir invalid bara för att man
blir gravid? Tror ni allvarligt att jag kommer att vilja ha något med er att göra sen när tjejen har kommit? Isf är
ni fan helt blåsta. Varför skulle jag vilja ha någon som helst kontakt med någon som inte bryr sig om att höra
av sig under graviditeten? Och jag kan även säga att det inte bara är till vänner det här är till det är även familj, visst
att vi inte brukar ha världens kontakt och sånt men är det så jävla svårt att ringa ett jävla samtal någon gång och
kolla hur vi mår? Jag inräknas liksom som två nuförtiden!
Jag har slutat ringa för att ingen annan ringer tillbaka! Och börjar ni ringa nu när ni läser de här
visar de bara hur mycket ni tar åt er och då är det också patetiskt egentligen.
Jag är trött på att bara sitta och le nu sätter jag ner foten!

Jag längtar lite tills man får börja gå på kurserna då kanske man träffar några som man kan börja umgås med
som har det som jag har det. Liksom dom som kommer hit och hälsar på inte fan är det mina kompisar nej
det är Henrics kompisar, är det någon av mina kompisar som varit här? Nej precis det är det inte. Vi har bott
här i 11månader och ändå har ni inte fått tummen ur röven!

Nu ska jag sminka mig för snart ska vi åka Henric hoppade in i duschen så då blir vi klara typ samtidigt.
Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Anna

då är det alltså inte bara jag som känner så. helt sjukt att det är såhär. när jag tänker tillbaka på i somras och våras så gjorde jag saker varje helg. eller nästan iaf. jag har inte så jättemånga vänner men vi hittade alltid på nåt. nu gör alla saker på olika håll och då står jag där helt ensam. jag vill också göra saker. jag vill festa och ut på krogen (nykter såklart hehe). jag är inte heller invalid bara för att jag är gravid (fast det rimmar ju så kanske hör ihop ändå)

vart är det du bor nånstans? =)

2008-11-09 @ 11:45:34
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/
Postat av: lassika

Ja du ibland så är det man undrar om alla har gått upp i rök. Specielt när man så väl behöver dom. Kan du kolla om det är något specielt som du vill ha stickat till trollet, titta om du hittar något möster och skicka det till mig. KRAMIS

2008-11-09 @ 12:34:58
Postat av: Anna

nej kom på precis när jag skrev det att det rimmar haha.

oh då ska jag kolla tradera på en gång för nu är det kris :p

jag bor i örebro, så en bit från sthlm hehe.

2008-11-10 @ 08:54:24
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/
Postat av: Anna

jag gör den på familjeliv.se :)

nej har inte kommit in där än för när jag skulle registrera mig så är mitt personnummer redan registrerat men med en annan mail så nu sitter jag i telefonkö för att höra hur det kan vara så.

ja fy gaser är hemska. tur jag bor själv haha

2008-11-10 @ 10:02:46
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/
Postat av: Anna

ja kolla in den sidan tycker jag. finns forum och massa grejs där. hänger där en hel del haha.

ja idag har jag gått prick hälften. helt sjukt!

jo tydligen har jag gjort ett konto som jag inte kommer ihåg att jag gjort men måste vara väldigt länge sen för har haft min mail i många år. skickade iaf iväg ett mail, för hittade till slut en, så nu väntar jag på svar.

nu har jag precis gjort negerbollar hihi

kram

2008-11-10 @ 11:10:35
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0