Basta.

Åhh så underbart det var att basta efter många timmar ute på myren. :D
Det var super mysigt men lite kallt och så blev det så mycket rök från elden att man inte kunde vara super nära den heller. Sen när vi skulle hem så körde mammas gubbe först in i massa jävla plankor som han inte ens såg, och hur man kunde missa alla dom är en annan sak.. Sen så körde han fel, han som är uppväxt på myren haha. Tur att vi ungdomar har bra lokalsinne och hittade vart vi skulle. :P

När vi kom hem vart de käk, hemma gjord pizza. :D
Mumsigt. :)
Sen vart de basta med lillasyster, och ni som ska börja
predika om att man inte ska basta när man är gravid kan ju ta och
dra något gammalt över er.
Jag menar tänk då alla finnar, inte fan är det någon som
är gravid som struntar i att basta bara för att man är det.
Och inte fan är det något fel på alla dom för det?!

Nej nu ska jag ta och torka håret och sen blir det nog
körslaget om en halvtimme, fruktansvärt jobbigt tangentbord
som lillebror har också. :P

Kommentarer
Postat av: Helen

Låter hel mysigt att åka skoter, grilla och basta. Själv basta jag massor när jag var gravid. Det va så himla skönt för kroppen . Ha det

2008-12-26 @ 20:30:03
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: soeticz / gör bloggdesigner billigt :)

sv: gu va mysigt :)

ne preics, då känns det lite mindre då det inte är tresiffriga dagar :D

2008-12-26 @ 21:19:35
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Agnieszka

Man kan basta när man är gravid, men man ska oxå lyssna på kroppen och gå ur bastun när man känner att det är nog! Och dricka mkt vatten!



Jag klarar dock inte av att bast för jag blir helt groggy av värmen nu när jag är gravid....



Kramar

2008-12-27 @ 11:18:59
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Lena "lillasyster"

Haha jaa det var tur att han lyssnade på oss ;). Men huj vad det vart varmt i bastun när du hällde på en massa vatten när vi skulle gå upp xD.

2008-12-29 @ 12:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0