Elakt.

Alla verkar vara emot min bild som jag skickade med haha då kan jag ju glömma det alltså.
Lite sent och Micko du ska inte gnälla jag skrev till dig först men du svara inte.  :P
Aja skit samma den bilden blev det iaf vare sig jag får jobbet eller inte,
jag tror ju ändå inte att jag kommer få det även om det sitter en halv snuskig gubbe och ska
välja (som micko sa) vem dom vill ha dit. :P

Tittade nu hur det går men lägenheten och vi är redan nr 3 helt sjukt. :D :D
Nu får ni alla hålla tummar och tår annars får inte ni komma och hälsa på. :P
Den andra lägenheten står det still med fortfarande nr 2 på den.

Och så har jag ju shoppat upp lönen också. :S
Vart ett par Jeans, fyra linnen, två tröjor, och en tröja som var lite längre. :P
Får se vad Henric säger när han kommer hem haha. :P
Och det vart ju väldigt många julklappar det där haha, till mig själv kanske. ;)

Jaja nu ska jag läsa lite får se när Henric kommer hem idag, vet inte om vi ska
till Jonas direkt då.

Ha det gott. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0