Lägenhet.

Jepps nu har vi skrivit på lägenheten nu är den våran. :)
Sköt, fast det dåliga är att det är inflyttning den 1december men vi får inte nycklarna
fören den 3e. Öhh?! Suck så det var ju bara att glömma att försöka hinna flytta nästa helg
blir en helg senare ändå. Men men inte mycket att göra åt, kan ju iofs vara bra att ha en vecka till
att packa på, eller som det kommer bli en vecka till att inte hinna packa något.
Men men ska iaf försöka hämta ut nycklarna den 3e så kan vi iaf åka dit någon kväll och kolla hur det ser ut och planera ännu mera vardagsrummet är ju helt planerat iaf i mitt huvud. :P

Jaha så igår då, slutade 1.45 var hemma 2.05 låg i sängen 2.15. Kul liv?
Sen upp lite innan 7. Uhh det var segt det kan jag lova helt hemskt.
Sen när vi hade skrivit på åkte vi till mitt jobbs kontor för att jag skulle hämta ut en vinterjacka
mmm värme. :P Den är SKRIKGUL! Trodde dom drev med mig först men tydligen inte. Haha.

Sen lämnade jag Henric på jobbet pratade i typ fem minuter med klas har ju inte träffat honom
på toklänge så det var kul. Sen skulle jag hem och sova och när jag kommer till Solna så ringer
Ilja och frågar om jag är vaken och så tyckte han att jag skulle komma dit på en fika så det vart att åka dit
och dricka lite tee och träffa hans bror. Trevligt trevligt. :)
Sen handla lite sen hem och så somnade jag på soffan såååå skönt. Verkligen behövligt. :D
Och ja nu sitter jag här vaknade av att jag var så sjukt kissnödig ifall ni ville veta alltså. ;) :P

Nej men om man skulle göra någon nytta kanske? Eller hmm mja gå och lägga sig igen hade varit
sjuktskönt.
Vad det verkar som så blir det att upp och jobba börjar 05.45. Uhhu. :S

Usch jag vet inte om jag mår illa eller om jag är hungrig jag kanske är så hungrig att jag mår illa? :P
Har inte ätit något sen igår vid 11.30 hann inte käka middag och idag var det bara att gå upp och åka och när jag
väl kom hem så somnade jag ju så nu längtar jag tills henric är på väg hem så jag får börja med maten jue. :)

Evelina jag önskar att jag kunde vara med dig det gör jag verkligen. :/
Borde snart få reda på om jag ska jobba eller inte och ska jag inte det så kommer jag. :)
Vissa saker ska man inte gå igenom själv och så är det bara. <3

Dreams. <3   Mayby Mayby. :P :D :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0