Kalas

Idag är frågan, åka till Skansen (gratisinträde för alla coopmedlemmar) eller vara hemma och puttsa fönster?

Vädret ute är absolut inte lockande, hade det varit sol hade det varit givet jag hade åkt direkt haha.
Men nu... Det är helt mulet och ser verkligen ut som att regnet hänger i luften.
Jag antar också att alla djuren inte är ute ännu.

Funderar på om det är dags att börja ta tag i bakningen också till Williams kalas.
Nu är det ju inte så långt kvar dit så kanske är lika bra att börja lite smått.
Vad brukar ni bjuda på då ni har barnkalas? :)

Williams ett års kalas.



Williams två års kalas.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh våran snygga tårta ;D

2012-03-17 @ 10:11:14
URL: http://prullis.blogg.se/
Postat av: Fröken M

SKANSEN såklart !! Gud va kul :)

Vilka fina tårtor ! Förra året när V fyllde köpte vi faktiskt både tårta och bullar på konditoriet här borta, men i år ska jag göra eget !

Cakeballs, maränger, bullar och tårta såklart ! Dock har jag aldrig använt sugar paste så vi får väl se... har du några råd ? :)

KRAM

2012-03-17 @ 10:17:03
URL: http://www.frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0