Underbara Sobea.

Sobea var på gårdagens event, och ja jag verkligen ÄLSKAR deras kläder.



Så otroligt mjuka, vackra mysiga färger och vilken kvalite!
Och bästa av allt alla plaggen är gjorda av organisk bomull!

Fyra bara för att ta några av mina favoritplagg till bland dom vackra barnkläderna.






Något jag tycker är så jäkla bra med Sobea är att deras damkläder passar både till gravida som ikkegravida.
Man kan ha dom när man är gravid, sen går över till bebistiden utan problem!

Några av mina underbart vackra damfavoriter.




För att göra det så enkelt som möjligt har jag gjort alla bilderna klickbara så ni kommer direkt till Sobeas webshop genom att klickka på mina favoriter! :)

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Dom översta turkosa brallorna skulle gärna få flytta in här ! Dock är sobea något helt nytt för mig :)

Kram

2012-04-22 @ 07:56:52
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävlingar igång!

Dom turkosa byxorna var ju underbara :)

2012-04-22 @ 08:56:02
URL: http://beabofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0