Möte på dagis är nu bokat..

Idag ringde jag till hon som sitter under förskolechefen.
Förskolechefen är rätt svår att få tag på.

Fick iaf tag på henne, och hon såg väldigt allvarligt på allt det här.
Så hon bad att få ringa upp mig vilket hon gjorde någon timme senare.
Då blev det inbokat ett möte, så nästa vecka blir det möte.
Det blir förskolechefen, hon som sitter under, Williams avdelningsansvariga från dagis och så självklart jag och Henric.
Det ska bli intressant vad dom har att säga faktiskt.
Jag tänkte att jag ska skriva ut bilderna på William.
Ska även ta med de med örat som hände innan sommaren.

Det jag hoppas mest av allt att dom kommer säga är att dom kan göra ett undantag för oss på
till en av dom förskolor vi VILL in till så vi kan få komma före.
Men drömma går ju!

Alltså det kan verkligen inte vara meningen att vi som föräldrar ska må dåligt och vara oroliga när vi lämnar vårt barn på dagis?!

Händer absolut ingenting, vi ska även se till att dom anmäler de här men händer inget så är det nästan så illa att jag kan tänka mig att gå ut i media med det här!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Om inget annat borde de sätta in en resurs oavsett hur mötet går för den personalen som finns verkar ju inkompetenta.

2011-10-03 @ 21:07:26
Postat av: sandra - mamma till niklas & nora

Skönt att mötet är bokat och klart nu. Jag tycker ju att de ska gå er till mötes och ge er en annan dagisplats, med tanke på hur många gånger det har hänt något och fortfarande kan ingen utan personalen ge något svar på vad som hänt. Då är det ju inte mer än rätt att ni ska kunna välja ett annat dagis om ni så önskar. Jag hoppas verkligen att det går er till väga, så att W kan få en tryg vardag på förskolan. Han måste ju va väldigt fundersam kring allt som händer.



Kramar!!!

2011-10-04 @ 08:02:01
URL: http://mammansandra.blogg.se/
Postat av: Louise

Vad skönt att ni fått tid till ett möte.

Jag tycker självklart att du ska skriva ut bilder på hur han sett ut så att även förskolechefen får se hur han stt ut.

Dom på hans avdelning har ju sett det men inte hon så det tycker jag verkligen att du ska göra. hoppas allt löser sig=)

kram

2011-10-04 @ 17:20:25
URL: http://pajalamamma.blogg.se/
Postat av: Madde

Rebecka håller med dig helt och hållet jag fattar inte hur jävla svårt de ska vara att hålla koll på ungarna?!!!

2011-10-04 @ 19:37:25
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0