Kvällstankar..

Åhh suck, vilken tid det tar när man ska göra med vissa saker.
Och varför ska jag alltid börja med saker som tar lång tid så sent?
Dumma dumma mig.

Jag är helt slut i kroppen och nu börjar även huvudet säga upp sig.
Hoppas att de jag håller på med kan ladda lite fortare så jag kan få gå och sova snart.
Hoppas jag hinner klart imorgon.

Imorgon är det min sovmorgon, och vet ni vilken lyx jag har?
Henric ska hjälpa två på hans jobb att flytta, och tar med
sig William. Dom ska vara där vid tio vilket innebär att jag lär inte
vara vid datorn något alls fören seeent. :P
Haha jag lär ju sova till typ tolv om jag känner mig själv rätt. ;)

Men så mycket träningsvärk som jag har nu behöver jag fan de,
jag förstår inte hur dom har tänkt när dom har passen fredag och söndag.
Då har man ju som ondast överallt på söndagen och då blir det ju bara ännu värre
att försöka tvinga sig dit! :P


Kommentarer
Postat av: Karin

Nice med sovmorgon :)



Sv: tack för tipset! :)

2011-01-30 @ 09:28:53
URL: http://karinochnova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0