Tuffaste träningspasset någonsin!!

Jag överdriver inte det var helt galet.

Första 45min är bara svart för mig jag kommer inte ihåg något,
körde bara på allt han sa.
I slutet jag trodde fan jag skulle dö eller något.
HELT GALET!!

Han började passet med att fråga om det var några helt nya där och det var det inte,
har man kört ett pass är man redan ett proffs enligt honom. ;)
Så antagligen då körde han på ännu mera.

Sista fem minutrarna då skakade hela min kropp.
Typ 40 upphopp och mina ben höll på att vika sig.

Jag tror inte att folk som inte varit med och provat på det här kan föreställa sig hur
sjukt jobbigt det är, även fast att det är så jävla roligt också men fy fasiken va jobbigt.

Han går igenom ALLA muskler och då menar jag verkligen ALLA som finns i hela kroppen.
Konditionen får sig en riktig spark i rätt riktning.

OCH JAG ÄLSKAR DET!!

Jag låg i Henrics knä nyss och tänkte att jag kanske inte får hemsk träningsvärk denna gång.
Då klämde Henric på min högra underarm och jag höll på att dö.
Så vi får väl se om jag ens kommer upp ur sängen imorgon.

Ett tips, om ni bor runt vällingby passa på att var med nu på ett prova på gratis pass.
Vad förlorar ni på det liksom? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0