Solig promenad. :D

Vi tog en fin promenad förut jag och Henric,
jätte fint väder och sånt. :)
Det blåste lite kallt bara men det var skönt ändå.
Nästan en timme tog det.

Usch vi har suttit och gått igenom och fixat med
massa räkningar också, typ hyran kvar men den får betalas
imorgon när jag får pengar.

Jag har typ världens mattorka och inte får jag någon hjälp
att bestämma mat här hemma heller det enda man får till svar
då är "ja men vi kan koka brocoli" hm... "oki och vad ska vi ha till
det" och då får man svaret "ingenting det behövs ju inte"
Hm oki jag är höggravid och jag skulle fasiken kunna äta typ
två jävla kg brocoli och ändå vara lika hungrig efter det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0