Rutinkontroll BM.

Idag är det dags för BM besök igen, känns ju som
att jag inte gör annat än springer där eftersom jag var
där tre gånger förra veckan men men. Idag är det bara
rutinkontroll.

Vad roligt att så många vill vara med och gissa på när Julia
kommer förresten känns jätte kul. :D

Idag skulle Henric till skolan bara de att han ställde klockan
och allt sånt och så skulle han bara ligga och kramas lite
innan han gick upp och sen tvärsomnade han och jag vaknade
halv elva och frågade när han skulle åka. Hehe då var det redan
för sent så då spelade det ingen roll så idag blir det för
honom att sitta hemma och plugga och det vet han att det inte
brukar gå speciellt jätte bra men men vi får väl se helt enkelt. :)

Nej nu måste jag fixa lite å käka innan jag ska iväg skriver ju självklart mera sen. :)
Glöm inte att gissa om du inte redan har gjort det. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0