Keep on moving.

Jag har blivit försälskad på nytt i en gammal favorit låt. Savage Garden - Two beds and a coffee machine.
Vet inte varför men har haft den i tankarna många dagar i rad sitter och lyssnar på youtube just nu - repet. ;)
Igår kväll mös vi hemma med filmer och ostbågar. :P
Vi skulle egentligen åkt till Vagnhärad med blev inte så just då.
Vi ska åka idag nu snart ist, vi har kollat på massa filmer nu hela förmiddagen också. Jag gick upp vid nio henric vid halv åtta tror jag, men då hade han legat vaken sen halv sex. :S

Hm juste har fått tiden för ultraljud, men måste ändra den, den enda dagen jag inte kunde och vilken fick jag?
Suck, hoppas att det finns någon annan samma dag senare helst. Då slipper jag ta ledig två dagar från jobbet.

Nej nu ska jag gå och sminka mig måste slita mig från låten. :/
Måste packa lite också som vi ska ha med. Sen måste vi köpa fruktsoppa också. Nudlar har henrics föräldrar också hemma så de behöver vi inte köpa.

Får se om jag skriver imorn, blir nog inget mera idag skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0