Julklappar.

Haha japps då är dom första två julklapparna inhandlade. ;) Hehe.
Känns det bra nu ni som läser det här och alltid är ute i sista sekunden? ;)
Har köpt en till Linus (även en födelsedags present till honom) och sen en julklapp till
Tindra. Skönt att börja lite smått och köpa det eftersom som jag hittar. Tror jag har två till klara
faktiskt har ju två tjejer som börjar bli riktigt stora som det inte är lätt att köpa nått till som bara säger "SMINK"
när man frågar och mamma och pappa säger "NEJ" hehe. :P Då är det inte lätt. :P
Men ähh det blir nog bra det jag har funderat på har faktiskt två saker men det ena är nog mer populärt kanske.
Vet faktiskt inte vad jag ska ge till Henric i år, han skulle ju få ett PS3 av mig förra julen men då fick han 5000 till
körkortet ist. Kanske ett PS3? :P Haha och dom har ju sjunkigt i pris as mycket nu så... Haha. Men nee jag vet inte.
Juste har nog inte skrivit om det men Henric har ju börjat övningsköra nu eller han har haft en lektion,
då sa dom "ja det här ser ju bra ut, fixa uppskrivningen nästa vecka så ska vi nog ordna det här fort ska du se" Hehe.
Fast de blev inte så men nu ska han plugga massor så ska han göra den sen. Ska bli sååå kul att åka motorcykel jag längar fast ändå inte, för fy fan vad dyrt de är med kläder och allt har ju köpt hjälm nästa blir nog ryggskena och jacka eller skor.

Idag har jag sytt också när jag kom hem nu har jag bestämt mig jag ska sy ett par mjukisbyxor är ju lite ringrostig så måste ju börja nån stans och har sånt tyg hemma så... :)

Helgen blir skön, sova vila och bara mysa. Nästa helg blir det bröllop och kalas.
Nej nu ska jag skriva brödordrar till nästa vecka. Har insett att jag måste skriva lite oftare är ju massa folk
inne på min sida och tittar varje dag. :P Förlåt. :P

Puss och hej.

Kommentarer
Postat av: Ida

Fan köpa julklappar nu! :P Haha jag e alltid ute i sista sekunden typ =) Lite jobbigt!

Men aa ni får åka lite hoj med mig nästa år då! =)

2008-08-01 @ 15:42:23
URL: http://unfinished.bloggspot.se/
Postat av: Madde

Hehe ja jag är alltid ute i god tid. :D Ja men det är ju klart att vi måste göra det. :D

2008-08-01 @ 16:47:07
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0