Weleda vinst.

Jag har ju inte direkt varit en flitig tävlare här sen jag flyttade upp, jag har så dåligt internet att jag typ gett upp.
Jag orkar inte, men ibland försöker jag få till något. :)

Och här för ett tag sedan höll fina Sojka i en tävling, och i den kunde man vinna fina produkter från Weleda.
Och ja jag älskar verkligen Weleda sen innan och har bara gott att säga om dom så självklart ville jag vara med.
Och jag hade turen att vara en av dom som vann!! Vilken lycka. :D
 
Kolla bara på mina fina produkter från Weleda som jag vann hos Sojka. Tusen tusen tack! :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emely Tuväng

Svar: Tack.. :)

2013-05-03 @ 12:18:41
URL: http://www.emssan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0