Familjen sjuk.

Idag har jag inte suttit vid datorn alls. Mitt huvud är inte att leka med. Idag har vi varit familjen sjuk. Både jag och henric har haft huvudvärk och på det en snorig 2,5 åring. Vi har iaf bakat de går ju inte att inte göra något på en hel dag.. Jag har även gjort mina naglar bara för att jag inbillade mig att jag skulle må bättre då. Jag kan säga en sak, jag mår inte bättre! Jag vill ta ur ögonen och ta bort det onda. Jag orkar inte mer. Halsen kliar men vill nog inte påstå att det blivit sämre iaf. William somnar alltid i bra tid på kvällarna vardag som helg, och då brukar de vara runt sju. Idag somnade ungen halv tio! Och kan lova att han inte har varit att leka med idag heller. Två sjuka föräldrar och en sjuk trotsigt 2,5 åring är ingen bra kombo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0