Borta hela helgen - hur ska mitt mammahjärta överleva?

Min fina lilla prins. <3

Imorgon ska William på äventyr.
Det är morfar som hämtar honom på dagis. (min pappa alltså)
Bara det är ju riktig lycka för William.
Sen kör han honom ner till Williams farmor och farfar och där ska William vara i helgen.
Vi hämtar honom sen på söndag.

Vilken myshelg ungen kommer ha. :D

Men hallå jag då?!
Tanken var ju att vi skulle på Halloweenfest på lördagen.
Men de ändrades för Emma är rädd att jag smittar henne. :P
Jag förstår det faktiskt för de här vill man inte ha och vi kommer ju ändå ses halva fredagen.
Och Henric ska jobba..
Det innebär att jag kommer vara hemma helt själv hela lördagen?
Konstigt värre :P

Får se antingen blir det bara slappa HELA dagen, eller så städar jag.

Får se hur fredagskvällen artar sig så bestämmer jag mig på lördagen. ;)




Kommentarer
Postat av: Anna

Tycker det är dags att han kommer upp och röjer med sina kusiner! Och med "moster".

2011-10-28 @ 10:37:58
Postat av: Emma

Vi ska vara barnfria nästa helg fast bara Lördagen det räcker så kan man ut och äta i lugn och ro ..



Ha en bra dag

2011-10-29 @ 10:11:45
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0