Svenska avundsjukan!

Alltså jag blir så trött!
Svenska avundsjukan? Ja visst!

Jag är så otroligt glad för min familj.
Finns inget bättre. <3

Åhh mitt pirr vill jag bara hålla fast vid!!
Men får nog se det som ett no no iaf.
TYPISKT! Jag nej VI som såååå gärna ville.
Men vi ska se imorgon kväll ändå. Håll tummarna att vi är helt ensamma. ;)
Drömma går ju... Om jag drömmer väldigt väldigt hårt tror ni det går då?! :D

Nej nu blire sova eftersom skrot sover.
Han har en envis hosta som inte verkar vilja ge med sig helt.
Men i natt är det inte min natt i natt är det morsdag natt och då får fasiken Henric ta honom. ;)

Hoppas jag hinner träna imorgon också förresten!
Känns som att det blir väldigt lite sånt nu ändå annars med massa röda dagar och ledighet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0