Spya och feber.

Idag var jag på jobbet fem.
Börjar gå igenom mina papper och sånt.

Tio över fem ringer Henric, vilket bara de är väldigt konstigt vad gör dom uppe DÅ liksom?
Det första man hör är William som tokgråter, och så säger Henric
"William spyr, och har hög feber"

Ja men underbart, kunde de komma vid ett sämre tillfälle?

Henric skulle ju iväg med jobbet, Petra skulle ju vara barnvakt!

Henric ville åka ändå, jag fick prata med mina chefer om att jag ev skulle bli tvungen att vara hemma imorgon..
Men sen blev de bestämt att Henric fick vara hemma ändå jag visste inte när jag skulle komma hem idag och jag trodde att jag skulle bli mycket mycket senare än vad jag blev.

Så när jag kom hem inte alls så sent som jag trott så vart min kära sambo inte allt för glad.
För då skulle han kunnat åkt med dom andra då skulle jag kunnat vara hemma imorgon.
Men de kunde ju inte jag ha vetat tänk om jag hade sagt att ja jag är hemma tidigt du kan åka och så skulle jag komma hem sent, hur glad hade han varit då? :/

Aja nu har ju inte William kräkts något mer alls sen vid fem men han har haft över 40 i feber hela dagen trotts MASSA isglass och alvedon.
Men ändå är han pigg och leker. Konstig unge de där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0