Söndag och nagelplanering.

Idag har vi haft en underbar dag. Min dag började med sovmorgon tack och lov. :P

Sen åkte vi till strängnäs och fick massa fika och smaskigheter.

Nu sover William och Henric är i Södertälje och kollar på Hockey.
Själv borde jag sova för länge sen men fastnade vid fb och la in massa bilder.
Ligger ju LITE efter där. ;)
Nu har jag lagt ut Januari månad. :P

I strängnäs firade vi Louise som fyller 17 imorgon och Henrics pappa som fyller år på tisdag. :)
Henrics pappa fick en bok av oss "stenar och vatten i trädgården" han är ju pensionär nu så kanske han kan få lite inspiritation eller något. :)

Louise fick en navelpiercing av oss och sen hade vi gått ihop med dom andra och köpt SF presentkort.

Svårt när folk blir äldre ju med vad man ska köpa men presentkort brukar duga bra åt dom. ;)

Även en del nagelplanering har blivit av då Lousie storasyster tar studenten nu 11e så vill hon göra naglar innan.
Och de är ju klart. :D

Sen har jag typ 3 till som vill göra just DEN helgen. :P
Men får nog till så jag hinner med tre iaf. Den fjärde är det inte en chans med eftersom de är i fel stad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0