Så tråkigt. :/

Åhhh det är så tråkigt när man har beställt något och speciellt när de är till någon annan och så är det trasigt!!

Så riktigt typiskt, har beställt en studentpresent som var riktigt klockren..
Och så har de som absolut inte får hända hänt.
Det var trasigt. :(

Har mailat honom som jag köpt saken av om det men saken kommer inte från Sverige heller vilket såklart inte gör det hela lättare!
Och han/företaget som jag köpt de av svarar endast på natten eftersom det är dag där då.
Så hoppas verkligen att jag får ett svar i natt jag menar det är ju snart hon tar studenten.
Inte om två månader!
Så snabba puckar är det.

Men hoppas verkligen att dom skickar en ny sak FORT innan dom fått tillbaka det här med annars är det kört.

Ajaa.. Hoppas på ett bra svar snart.

Hittade massa gamla bilder i arkivet titta här liksom Jessica och William. :D




Kommentarer
Postat av: Jessica

Oh herregud vilken gammal bild :D :O

2011-05-19 @ 20:04:27
URL: http://prullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0