Lördagsförmiddag med loppis. :)

Dom här dagarna har varit riktigt underbara. Henric har ju sin moster här från Cypern och William har charmat dom såklart. Dock änvänder han sin trotts på allt och alla med så dom har fått se den sidan av honom också. ;)

I lördags så vaknade William 4.40 självklart var det min morgon så det var bara att pallra sig upp då han verkligen inte tänkte somna om.
Han vet att farfar är uppe tidigt men det finns en gräns för honom också.
Jag var mer död än levande och försökte slumra lite i fotöljen medans något barnprogram var på.
Tack och lov var inte William på ett "håll i gång mig till tusen humör" så han satt och tog de rätt lugnt med.

Efter många timmar (kändes för mig som en hel dag) så började resten av huset också att vakna till liv och vi åkte iväg på loppis. Henrics föräldrar älskar sånt och jag tycker också de är kul.

Lite smått hittade vi. :)

Hela den här för ynka 30kr. William fick ju en verktygsgrej i julklapp men han tyckte att han skulle klättra på den och de va den inte riktigt gjord för så nu hade han ingen.



Farmor och farfar köpte två bamsepussel och en bok till William.
MYCKET populärt. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0