Loppi.se

Idag är faktiskt första gången som jag använder mig av loppi.se.
Jag har varit lat och lagt in allt på tradera för att de är något man redan kan.
Men så fick jag erbjudande från Buzzador att få prova på Loppi.se och klart jag ger de en chans.

Min annons hittar ni här.



En helt ny badrock från Spöket Laban säljer med sorg men eftersom William
fått ännu en till så får vi välja och William valde den andra..
Så ja inte mycke att göra åt.
Båda är ju Williams och vill han hellre ha den andra ja då vill han det. :)

Någon annan som har erfarenhet av loppi.se? :)
Jag tycker att det verkar riktigt bra faktiskt lätt för oss alla med barn att både köpa och sälja.



Jag tog faktiskt bort det från Loppi.se ingen hade budat på den ännu och jag hade ingen bra magkänsla över det hela. Tacka vet jag tradera. ;)

Loppi.se är säkert jättebra för många men inget som passar mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0