Hur svårt ska de vara?

Nej nu blire sova, hoppas hinna med en sväng på gymmet imorgon. Men de visar sig när jag slutar, from imorgon så ska jag köra en ny tur 2 så vet inte när jag slutar då faktiskt men gymväskan ska packas utifall att jag hinner med. :)

Jag och Henric har ju pratat en del om att köpa boende snart.
Vi har ju varit på banken och fått otroligt bra resultat där och sånt så nu kör vi!
Inom ett år hoppas vi på att vi har köpt vårat eget boende. :)
Känns otroligt skönt kan jag lova. :D

Nej fasiken sova va det!

Jessica ringde precis när jag skulle börja plåtningen av hår/smink och naglar. Här är allt.
Fast det är verkligen inte så här rött i verkligheten rött vill jag absolut INTE ha så hade det varit de hade jag gråtit nu. Vet hur svårt de är att få bort. Måste vara lampan som lurar.

Jag menar hur svårt ska det vara att få LJUSBRUNT?!!


Kommentarer
Postat av: lassika

Jag tycker att färgen blev bra i håret. KRAMIS

2011-05-16 @ 10:43:45
Postat av: i min lilla lilla värld

På bilden nean är det brunt så antagligen bara ljuset som lurar

2011-05-16 @ 15:32:48
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0