Helgen.

Helgen spenderades i byn, det har varit en helt underbar helg.

Jag fyllde ju år i fredags som ni säkert inte missat, hela dagen bestod av tusen mail från facebook så klart om alla som ville skicka ett grattis till mig. :)

Jag eller vi hela familjen var hemma torsdag och fredag från jobbet.
Feber och huvudvärk för min del och William hade också lite feber.
Så allt som allt var det väldigt lugnt hela helgen.

Fredagen var febern borta på mig men fortfarande huvudvärk så mycket sömn blev det.
Men kvällen då trottsade jag huvudvärken i några timmar och hade en underbar middag ensam med Henric.
Det var värt huvudvärken. För ååååh så god mat. :)
När vi kom hem till våran sovande prins hos farmor så däckade vi direkt.
Min huvudvärk ville ju inte ge med sig trotts sömn och mat så jag orkade inte vara uppe och vara social.

Lördagen var mycket bättre. Vaknade tidigt utan huvudvärk. TACK OCH LOV.
Så då åkte jag och svärmor till Gnesta på barnbasar medans William och Henric var hemma och hjälpte svärfar att fälla träd (allt är nu mera uuuuhhhhggggrrrrrr - ska föreställa ett läte från en motorsåg) ;)
Sen åkte vi till Trosa på kvällen och hade det mysigt med nära och kära med gott grillat och faktiskt något glas vin. :)

Idag är det söndag och vi åkte hem ganska tidigt men sen sov jag och William typ två timmar på dagen så hela dagen försvann ändå. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0