Enda lediga dagen på evigheter.

Det är så knäppt att det är lördag det känns verkligen som fredag.
Jag lovar att jag kommer att vaknar i ren panik imorgon av att klockan inte ringt eller att jag tror att jag ska upp imorgon.

Annars har vi inte planerat något alls imorgon vilket är otroligt skönt då vi har tre helger nu framöver som är fulla med aktiviteter!

Nu är det tydligen bestämt också att vi jobbar nationaldagen..
Jag har dock valet att välja om jag verkligen vill det eller inte eftersom jag tagit ledigt klämdagen på fredagen.
Så ska prata igenom det med Henric ordentligt vad vi tycker om det hela.
Egenligen inte superbra betalt heller 100%. Inte mängder direkt men samtidigt alltid något..

Idag var tanken att ta en löprunda men jag är för mätt skulle klara runt knuten sen få håll och kramp. :P

Bättre lycka imorgon typ. ;)

Inte har jag någon sminkbild att bjuda på heller, sminkade mig ju inte idag ifall att vi skulle hinna dra i nya slingor men det fanns inte tid till det helt enkelt. Kanske nästa helg. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0