Busringning!

Igår när jag och William satt och käkade middag ringer det på dörren.
Jag hade precis fått av mig arbetskläderna så satt i ett långt linne och trosor så klart. :P
Men inga byxor.
Så springer och tar på mig byxorna och tittar i kikhålet ingen där..
Hm aja tänkte att de kanske va tvillingungarna som busat eller något.

Idag ganska nyligen ringer det på dörren igen!
Och jag ut och titta, ingen där. Men vi bor ju längst ner så ser ut genom dörren till trapphuset att en unge kastar sig på en cykel.
Runt för att titta ut på balkongen och ser ungen.

Ropar då efter honom att han ska sluta ringa på våran dörr att det faktiskt inte är roligt, jag menar om William hade somnat eller varit på väg att somna de hade inte varit kul.
Hoppas han fattar! Och vet inte ens vem ungen va.. Har aldrig sett honom och ungarna på gården känner man ju igen. Och han såg ut att vara några år för gammal för att tycka att sånt där ska vara kul.. Hm aja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0