Vampire Diaries!

Åhhh jag är helt fast, jag älskar de. Första sesongen va sååå seg när den gick
på tv i början. Jag tröttnade lite men gav de ändå en chans och drog hem hela sesong ett.
DÅ fastnade jag ojojoj!! Nu har sesong två börjat, avsnitt åtta va i torsdags och jag säger bara en sak
KAN DE INTE KOMMA FLEEEEEER AVSNITT FOOOOORT!?!!
Jag är SÅÅÅÅÅ fast nu jag vill ha mer mer mer och MEEEER!



Jag är en trogen vampyr nörd jag vill ha allt, jag vill ha MER true blood, mer
twilight och mer Vampire Diaries!

Kommentarer
Postat av: Malin

De hörde jag med i somras. Men har dom inte uppdaterat den än?



Okej. Ja då blir de ju inte att man testar en massa. Bättre o köra på de säkra!



Klossar e roligt.:) Ska nog köpa de till W i julklapp



Kramar

2010-11-07 @ 20:46:27
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0