Sjukstuga.

Jag tror att William har smittat mig, jag är snorig och har huvudvärk.
William har öronginflammation i båda öronen så vi krigar med pencilin. :(

Det är lyx just nu som jag har på jobbet (händer inte ofta).
I två dagar igår och idag har jag haft med mig en annan som medhjälpare.
Kan loooova att allt går tusen gånger fortare!
Vi har delat upp de så att jag kör, han plockar och jag tar handdatorn.
Medans jag fixar påskrift och allt så tar han de andra och är klar när jag är de.
Det gör mååååånga timmar per dag.
Jag får uppleva hur de faktiskt känns att jobba åtta timmar igen.

Idag när jag kom hem drog jag direkt till vällingby för lunch med brudarna.
Det är inte ofta vi kan ses alla tre så idag var skönt :)
Sen gick vi hit och fikade vi har ju massa fika så behöver ha hit folk. ;)
Ungarna röjde och vi hade det myspys.
Inte en bild blev tagen helt sjukt. Kevin verkligen älskar Henric, han satt i hans knä
och tittade när Henric spelade och när han ska gå så är det Henric och INGEN
annan som ska klä på honom så va det sist också. Mamma Petra blir dissad över Henric. ;)

William hade inte sovit något idag på dagen för igårkväll somnade han inte fören klockan ELVA!!!
Jag höll på bli galen så nu strax ska jag gå och lägga mig, mindre än fem timmars sömn är inget jag gillar.
Jag går ju som sagt upp runt fyra VARJE DAG!
Så idag höll han på att somna vid middagsbordet, söta lilla. <3
Så de fick bli att bada en sväng för att dra ut på tiden lite, men halv sju somnade han.
Tog bara någon minut sen däckade han.


Kommentarer
Postat av: Malin

Usch krya på er!

2010-11-17 @ 22:00:48
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: Petra - mamma till Kevin och Nathalie

Ja vilken unge jag har .. hahaha.. Nää men det var skönt iaf då slapp jag klä på 2 ungar och så slapp dom svettas så jäkla mycket :) Tur att Henrik fanns :)hahaha

2010-11-18 @ 20:25:30
URL: http://petramkevin.blogspot.com
Postat av: sandra

Usch då, krya på dig!!!



Härligt med accistans på jobbet. Hur länge får du ha honom med dig?



Visa barn förstår det där med djur mer än andra. Och det låter som att Wille hör till dem :)



Kram!!!

2010-11-19 @ 08:10:27
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0