Shopping.

Dagen har gått för fort.

Man blir ju helt knäpp i huvudet av att vara hemma. :S

Morgonen började med myyys i sängen idag igen såå underbart.
Sen gick pojkarna och jag la mig i sängen igen och kollade på lite
cogar town. Insåg att klockan blivit massor och ringde vårdcentralen.
Kände mig som ett riktigt pucko "Hej ee jag tror att jag kanske är på
väg att gå in i väggen". Aja fick en tid iaf 13.40. Tog en dusch och fixade mig i lugn och ro och åkte sen iväg mot jysk. Dom har superbra priser på sängkläder den här veckan och vi behövde verkligen lite nytt.
Så blev två uppsättningar till dubbelsängen.
Ska bli så mysigt att tvätta imorgon och mangla mmm längtar redan tills jag ska sova imorgon. ;)

De här blev det 100kr för en.


Och de här blev det 75kr för en.


De blev som våran egen julklapp typ. :)

Gick sen in på toys rus och letade julklapp till min brorson.
Hittade två som jag tror blir bra, eller oki kanske inte för hans mama och pappa
men han och hans bror gillar de nog. ;)

När jag va där inne pratade jag med Rebecka i telefonen samtidigt och hon kläcker ur sig, när va de du skulle vara hos läkaren?! Jag: tjugo i. Rebecka: Ehh du är nära va? Jag: vadårå vad är klockan.
Rebecka: tjugo över!! Då gick de undan att slå in paketen kan jag lova. Så är jag på väg tillbaka mot vällingby och så av en ren händelse så tittar jag på klockan i bilen 12.29. Haha DÅÅÅ går det upp för mig att jag har ju över en timme till godo!! Smart ass. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0