Mjukisarrrr.

I tisdags fick jag en helt sjukt rolig inbjudan med Atousa.
Jag blev fan suuuperglad. Jag har ju aldrig varit på något sång här som
är/var vardasmat för henne liksom så jag är som ett barn på julafton. :P

Vad det är får ni sääääkert se bilder på nästa helg hihi. :P

Jag håller på att vänja mina fötter vid något annat än sneakers.
Känns helt knäppt att gå runt med högklackade stövlar inomhus, men vill man vara fin får man
lida pin eller vad brukar man säga? ;)

Jag köpte nya mjukisar förra helgen, Henric lurade ut mig till Brommablocks så Rebecka
skulle få sova lite (hon var ju magsjuk). Då hittade jag dom här snyggingarna, aja bilderna är inte på
benen rakt upp och ner utan på märkena på byxorna jag menar ni vet ju hur ett par mjukisbyxor ser ut. :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0