Huvudvärk.

Den här dagen började som en vanlig måndag för mig.
Gick upp vid fyra åt frukost och åkte till jobbet.
Men i lastbilen på morgonen började jag toknysa och då menar jag verkligen
toknysa typ 20gånger efter varandra, sen kom huvudvärken från helvetet.
Som ett jävla kraftslag bara PANG när jag kom fram till bagerit så började det flimra framför ögonen också. Jag har aldrig haft migrän tror jag men om det är något jag skulle gissa vara det så var det nog fan de här. Och om jag trott att jag haft de tidigare har jag verkligen haft fel.
En chef över ett bemaningsföretag kom och skulle lämna papper och sånt så jag
fick åka med honom hem sen igen också, supersnällt.
När jag kom hem blev Henric väldigt förvånad vad gjorde jag hemma då och varför tog jag av mig kläderna osv.. :P
Jag fick väcka William, hur mysigt som helst kommer inte ens ihåg när jag fick göra de sist.
Han är så söt när man ska väcka honom ligger och ler fast blundar, sen när han öppnar ögonen då är det typ full rulle på en gång. :)
När pojkarna gått gick jag och la mig på en gång sov.
När jag vaknade trodde jag knappt att jag hade sovit något men klockan stod på tolv?!
Helt sjukt.

Nu ska jag hämta William vi ska nog leka lite ute eller ta en promenad jag har fortfarande huvudvärk
men har mina misstankar om att de är för att jag jobbar för mycket.
Jag tycker inte de är kul längre jag är en jobboholic jag vill jobba men inte på mitt
jobb som det är nu. Jag tror att jag skulle må så jävla mycke bättre
om det blev som de va förut när vi inte hade så här mycket övertid och när vi faktiskt hade
tid att prata med våra kunder ordentligt. Eller att byta jobb, någon som har något till mig? :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Uach dendär huvudvärken låter inge vidare! Jobbigt när de ska va så. Svårt o byta jobb nu med kanske när de e finns så få jobb.



Ja haha de finsn ett par bilder där. Men känner ja mina vänner rätt så kommer nog bilderna upp ikväll:)



Ja jag gillar inte heller när de e för starkt. Därför e denna pucko jättegod eftersom de e ljus. Alltså att den inte e stark. Färgen e betydligt ljusare med.



Kramar

2010-11-08 @ 17:07:52
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: Denise - Mamma, foto, galenskap

jä'tte fina bilder i headern!



sv: Det är sjukt jobbigt att jobba så mycket. Eller nej inet att jobba utan att vara ifrån sonen. Jag ska kika på lite nytt, lite närmare osv.. Men det är så sjukt ont om jobb här :/

2010-11-08 @ 19:07:47
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0