Ledigvecka innebär i min värld Hinnamedalltmanintehinnerannarsvecka.

Det bästa av allt nu när jag har börjat blogga igen (haha vem fan lurar jag, jag har skrivit ett inlägg :P ) men oki vi börjar om, en rolig sak är att jag faktiskt lite tänker "åhh det här ska jag skriva om".
Det sitter nog i ryggraden ändå. ;)
 
Just nu är det fullt ös medvetslöst här uppe i norr, denna vecka är min ledigvecka men ännu har jag inte hunnit varit ledig något.
Men IMORGON, då jäklar planerar jag en lugn dag.
 
Idag var jag och bus först inne hos grannen, dom fick bebis för ca en månad sen och vi har inte ens hunnit varit dit men idag var det äntligen dags.
Bara en sån sak som att snusa bebis.. Hojja, nog är det något speciellt med bebisar allt.
Även om bus alltid kommer att vara min lilla bebis så får jag nog ta och inse att han faktiskt har blivit ganska stor, och jo det märktes ju när man stod med lilla Malte i famnen en månad och väger lika mycket som bus när han föddes.
Efter det så åkte vi in till Pajala marknad, där blev det såklart karuseller och onödig shopping jag menar vem behöver egentligen munkar, tunnbröd och marknadskolor? Men det är ju GOTT. ;)
Strumpor som alltid annars är en standard handlade jag i Trosa när vi var dit i Juni.
 
Nähä, sova vore ju något, jag har varit påväg sen vi kom hem från marknaden. Det är tufft med ledigvecka. :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0