Extrem blixtsmärta som fick mig att gråta på jobbet.

Idag bestämde jag mig för att åka till jobbet, jag skulle på utbildning och ansåg att det var viktigt.

Lämnar bus på dagis och åker sen ner till jobbet en sväng.
Skulle hämta ett papper och dom andra gruppcoacherna var också på jobbet.
Passade på att hälsa på några kollegor och sen åkte vi till utbildningen.
Väl där kommer min huvudvärk i vågor den går att hantera genom att jag gömmer huvudet ner mot knät och håller händerna för ögonen så det blir mörkt.

Vi gör några övningar och jag kan fortfarande kontrollera huvudvärken, när läraren sen säger att vi ska ha rast så slappnar jag antagligen av lite och då kommer huvudvärken som en riktig käftsmäll.
Det är helt omöjligt att kontrollera och jag gråter av smärtan.

Då går inte mina kollegor med på att det är bra längre så dom kör hem mig.
Ute så är det ljust och jag måste ha jackan över ansiktet för att inte kräkas.
Smärtan är så extrem och intensiv att den slår ut mig helt och hållet, undertiden jag har blixthuvudvärken så blir jag helt kokhet också..

Så imorgon blir jag hemma jag vill inte riskera att få sådär på jobbet igen.

En bild från förra veckan, frisk och kry.. Nu mår jag bara dåligt av att se mig själv på bild.




Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Så läskigt! En biverkning av medicinen?

Postat av: sandra - 3 barns mamma <3

Först borelia och nu huvvärk från hell. är det samman kopplat???
Hoppas att vila hemma hjälpt till och att du slipper mera sjuka fram över.

Krya på sig kramar i mängder!!!!

2014-05-16 @ 08:10:47
URL: http://www.mammansandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0