Hur gick det här till?

Morgonen började åter igen föööör tidigt, förstår inte vad det är med snoris... Han är sjuk men sover ändå inte längre än till sex på morgonen? :S
Och håller igång hela dagarna.. Konstigt de där. 
 
Mamma kom hit vid nio och ville ha kaffe. Och sen vid 11 följde William med henne hem.

Perfekt för då fick jag tid att sitta i massor med telefonköer om adressändring och sånt kul... :S
Går inte att göra som en vanlig adressändring när man flyttar till en by utan brevlåda, fö man kan ju inte bo i en box. Med andra ord STRUL.
Men nu är det löst. 
 
Sen kom Henric hem för en snabb lunch innan han skulle till jobbet, han var till polisen innan för att fixa med vapenlicensen och sånt. 

Och nu är jag helt ensam hemma, en andra maskin tvätt är igång, disken är klar, jag har ätit...
Jäklar så skönt.
Så nu sätter jag mig med min stora kopp honungsvatten och kollar på nya avsnittet av SOA och bygger lite naglar.
Vilken underbar dag det blev helt plötsligt. :D
 
 

Kommentarer
Postat av: tess

Vi ska också flytta till en by, som tur är är det inget krångel med adressändringen ;)

Ah, kollade innehållet, kul !:)
Ligger på posten just nu och väntar, får se om jag orkar ta mig dit imorgon och dra hem hela paketet :P

2013-09-12 @ 16:50:27
URL: http://www.nattstad.se/Pregzilla
Postat av: Martina

Men, vad menar du med by utan postlåda?!

2013-09-12 @ 21:39:58
URL: http://ytterligare.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0