Det förvandlas till ett hem.

Idag har det verkligen varit en heldag i huset, vi åkte redan lite efter åtta imorse.
Sen har vi hållt igång hela tiden, jag var tvungen att åka på ett ärende mitt på dagen men då var mamma och William kvar och slet som djur.
Även om det är helt otroligt mycket kvar att försöka få i ordning så börjar man ändå se en förändring.
Köket har jag och mamma röjt klart, nu är det bara lite mer som ska packas ner ordentligt i kartonger som blir till loppis i sommar.
Är redan nerpackat massor men är gamla glas kvar som mamma inte ville packa ner utan tidingspapper. :)
Vi har släpat dit en del saker också vilket är skönt, kanske kanske att det kan vara möjligt att flytta in nästa vecka?
 
På vägen tillbaka från ärendet så plockade jag även upp mammas man så fick han också följa med och hjälpa till och det var tur det för han hjälpte till att få ordning lite i Williams rum då. :)
 
Vi börjar sakta men säkert se ett hem i huset.. Även om det är långt kvar till hur vi vill ha det.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt!! Ser så stort och fint ut!!
Ska till Östersund. Är det nära dig???? Allt jag vet är att det äe i fjällen!! Vill ju seeeees my love
puss

2013-09-11 @ 22:00:31
URL: http://www.mondoblog.se/deluxe
Postat av: Emma

Haha... vaaaa??? Norrland som norrland!! Nära är typ 5-10 mil. Isf jaaaaaa!! Vi kommer ocv hälsar på er när vi ska till fjällen i mars.
Helst kommer jag innan också men tänkte slå två flugor i en smäll.
ps älghjärta?? Hur kan du vilja äta det?? Npväl sålänge det inte är dom där söta bambina:)
Puss

2013-09-12 @ 09:55:04
URL: http://www.mondoblog.se/deluxe
Postat av: Cissi

Härligt! Ser verkligen jättefint ut! Så spännande att se färdigt resultat på insidan sen ;)

2013-09-12 @ 11:34:20
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0