älgolycka, förstörd bil och skitdag.

När morgonen börjar med att sambon hat försovit sig vet man att resten bara går utför..
En timme senare hör Henric av sig och berättar att han har kört på en älgkalv han mådde bra men inte bilen eller älgen.



Efter en stund skulle jag och William upp och han var supertrött vi kom tillslut iväg.
På jobbet sen samlade jag ihop alla nya chaufförer och vi åkte vidare för mer utbildning. Jag planerade även ut dom nya chaufförernas morgondagen och även nästa veckas nya chaufförer handledning. Så var en väldigt massa mailande, ringande samtidigt som jag försökte vara med på utbildningen.

Skulle sluta ett hade jag tänkt men kom inte från jobbet fören två, då direkt för att hämta William som var grinig och less. Visade sig vara feber senare. Vi kastade oss efter mycket om och men i bilen för att åka in och hämta Henric som hade ställt bilen där.

Blev middag i Pajala sen handla sen hem till mamma för att ta ut hunden och låna en bil till där.

Nu är vi äntligen hemma, Henric får vaba imorgon och min klocka står på 2.45 för att åka och vara handledare.




Kommentarer
Postat av: sandra - 3 barns mamma <3

Nej fy va otäkt :( men vilken tur att han klaradexsig fint. Trist med älgen och bilen men helre dem än henrik :/

Kram!!!

2013-11-11 @ 19:21:37
URL: http://www.mammansandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0