Med i tidningen igen. ;)

Idag började ju som sagt dagen tidigare än vanligt.
Det var helt galet att gå upp SÅ tidigt!
Jag är inte van att gå upp klockan två direkt, annars går jag ju upp 3.20 och då var jag ju redan på jobbet idag. Phu.. Men imorgon är det som vanligt igen, upp 3.20 och börjar 4.45. Skönt det. :)
 
I helgen är både jag och Henric lediga så vi får se vad som hittas på då.
 
Just nu händer det så mycket grejer och en del kommer att hållas hemligt en stund till. ;)
Nästa vecka då kommer jag ut med allt. Så jävla kul däremot och jag kan säga så mycket att jag är sjukt stolt över mig själv! Jag känner verkligen att jag har lyckats, jag har lyckats enormt mycket och jag har utvecklats!
Så jävla kul! :D
 
Förresten på lördag är vi (jag och min lilla familj) med i NSD´s lördagsbilaga. Så ni som kan missa inte att köpa den! :D
 

Kommentarer
Postat av: Martina

Spännande med något som du är så glad över.
Det ska bli kul att få veta vad det är :-)

2013-05-03 @ 15:32:55
URL: http://ytterligare.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0