För kort vecka

Det känns som att jag inte är redo för helg ännu, det saknas liksom dagar?
Egentligen spelar ju inte röda dagar någon roll alls för mig då jag jobbar alla dagar ändå.
Men denna vecka blev nog helskum för oftast när jag har en dag ledigt så är det ju en övergång från tex natt till dag så jag behöver ju sova.. Så då brukar William iaf vara några timmar på dagis.
Men denna vecka var han ju hemma mitt i allt tror det är därför allt känns konstigt? :P

Nästa vecka blir också skum, måndag jobbar jag natt som vanligt sen hem och sova för lite,
upp på tisdag för att åka och jobba fackligt, onsdag jobba fackligt. Ledig torsdag och fredag.
William kommer också vara ledig torsdag och fredag. Värsta lyxveckan? :D
 
Jaja imorgon blir det ilfart in till Pajala för att köpa tidningen! :D
Håll tummarna för att det är bra. :)
 
Det är så konstigt, Rebecka var ju här nyss men ändå var det sååå länge sen?! :(
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Men SNYGGING!!:)

2013-05-03 @ 20:28:28
URL: http://malinjljung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0