Har ni något recept?

Skönt att fortfarande vara ledig. Det känns så lyxigt att ha en hel vecka sammanhängande ledighet faktiskt. :)
Idag började jag morgonen med William tidigt. 6.30 gick vi upp.
Då satte jag igång en stek på en gång.
Sen blev det gofrukost, strax tänkte jag att jag skulle dra igång en plåt med något.
Vet inte om det blir en plåt med äppelkaka kanske en till med kärleksmums..
Har ni några andra tips på vad man kan baka för gott?
Funderar på kanske brownie... Men har inte något bra recept på det faktiskt..
 
Om några timmar ska jag och William in till Pajala också och köpa en till bilbarnstol.
Är en som säljer en och vi behöver ju ha en till i pappas bil.
Kommer ju komma dagar då han får hämta eller lämna på dagis med.
 
Idag skiner solen igen! :)
 

Kommentarer
Postat av: Fröken M - Vinn 8 påsar naturligt påskgodis !

Kolla i min mat och bak kategori - där finns UNDERBARA kola brownies !! Jag lovar, dom är to die for !! :)
Kram

2013-03-25 @ 14:46:03
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0