En väldig massa jobb!

Igår frågade Henric mig hur jag jobbar nästa vecka.
Så jag tog fram schemat...
Visste att jag går på måndag natt men har inte tittat så mycket mer...
Kanske var bra att vara ovetande ibland med haha.
 
Går på 15.35 måndag eftermiddag och jobbar till 02.45, samma pass tisdag och onsdag till torsdag natt.
Ledig fredag.
Sen går jag på 04.45 lördag morgon och kör till 15.15, samma lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag och torsdag!!
Phuu tuff en och en halv vecka men sen är jag ledig i 7 dagar efter det också.
Så då får jag vila ordentligt. :)
 
William vaknade tidigt idag igen.
Men vid nio ville han inte vara med mig längre... 
Neheps tack för den? ;)
 
Han gick över till mormor då och skulle leka..
Jaja, jag slöar några timmar med att glo på film då. ;)
 

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och Alice mamma

Oj vilken intensiv vecka! Du får se till att vila ordentligt idag!

2013-03-10 @ 11:31:11
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: emma

sv. det var faktiskt roligt! :D trodde inte jag skulle få så många frågor så blev glad hihi! haha det är härligt att ha lite färg. tycker inte jag har fått mycket alls, brukar få mer. men å andra sidan är alla blekfisar hemma så är ju ändå den med mest färg haha :D

2013-03-10 @ 11:37:46
URL: http://emzaans.blogg.se
Postat av: Mamma till William och Wilma

Ha en fin söndag söta.kram

2013-03-10 @ 12:36:58
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0