Storhetsvansinne!

Ja vi håller ju på att leta hus för fullt.
Allt är av intresse även om vi självklart inte köper vad som helst.
 
Igår var vi och tittade på ett som jag skrev, men dom vet ju inte när dom ska sälja.
Någon gång i år iaf.
Så det känns som att det inte blir något.
 
Sen var vi til min jobbarkompis och fick en hög med telefon nr som jag har terroriserat idag och igårkväll.
 
Ringde ett idag...
 
Dom TROR att dom ska få en miljon, EN JÄVLA MILJON för ett hus bara för att det har ju fin utsikt..
Men HALLÅ?!

Till saken hör ju då att i Pajala kostar husen runt en miljon, mitt i Pajala då...
 
Och detta är drygt 5 eller 6 mil utanför mitt ute i ingenstans typ..
 
Snacka om att folk har fått storhetsvansinne av att det är folk som beöver bostäder..
Hyra ut RUM, alltså ETT rum för 4-9000kr i månaden... Jag menar driver folk eller?
 
Vad fan ska vi som chaufförer leva på sen? Luft? Hur ska vi ta oss till jobbet?
 
Ja storhetsvansinne infinner sig här uppe just nu vill jag lova!
 

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Spännande att leta hus. Här där jag bor är hus typ inget värd alls. man kan utan problem hitta hus som kostar 200000-300000 kr .. vansinnigt billigt istället ...

Håller tummarna för att ni ska hitta ert drömhus snart.

2013-01-07 @ 20:53:51
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: kaffehörnan

Hoppas du lyckas finna ett hus inom kort
kram

2013-01-07 @ 22:05:33
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0