När katten är borta...

Ja då dansar råttorna på bordet. ;)

Henric är i Gällivare med mammas karl, lillebror och hund.
Läkarbesök och läkarbesök för hunden ska dom roa sig med.

Så jag passar på att färga hår och ögonbryn. ;)

Färgen jag fick i sist var ett skämt så ny färg behövdes typ direkt så jag gör en chansning.
Kanske inte tar något alls eller om jag har riktigt mycket tur blir jag väl orange i huvudet. ;)
Jag är inte så noga med mitt hår som ni säkert har märkt skulle jätte gärna donera mitt hår med men tydligen går inte det när man färgar. :/




Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

gäller ju att passa på när man har lite egen tid ;)

2013-01-07 @ 11:47:58
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Anonym

hur vart d med bilen å d andra? hör av dig

2013-01-07 @ 13:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0